برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

متن قرارداد مشارکت در سرمایه گذاری

قرارداد شراکت

دانلود نمونه قرارداد شراکت word

نمونه قرارداد مشارکت – همکاری – سرمایه گذاری

https://www.dadgaranlawfirm.com
2-2- سرمایه
غیر نقدی 1- 50 درصد خرید کل دستگاه ها مطابق لیست پیوست شرکت نامه 2- 50
درصد کلیه هزینه های راه اندازی مطابق لیست پیوست شرکت نامه 3- انجام
تشریفات گمرکی و پروسه ترخیص کالاها از مبادی ورودی و گمرکات تبصره: ارزش
آورده هر شریک معادل 50 درصد دارایی های عینی و اعتباری شرکت می باشد.

نمونه قرارداد مشارکت مدنی سرمایه گذاری

https://www.solh.ir
دانلود متن کامل و تصحیح شده نمونه قرارداد سرمایه گذاری در پروژه-نمونه قرارداد سرمایه گذاری مالی-نمونه قرارداد مشارکت در کار-نمونه قرارداد تامین سرمایه- نمونه قرارداد تامین سرمایه pdf-نمونه قرارداد جذب سرمایه گذار-نمونه …

نمونه قرارداد مشارکت سرمایه‌گذاری + نکات حقوقی آن – مجله …

https://vindad.com
نمونه قرارداد مشارکت سرمایه‌گذاری ماده ۱- موضوع قرارداد ماده ۲- مرکز اصلی ماده ۳- مدت مشارکت مدنی ماده ۴- سرمایه ماده ۵ – سود وزیان ماده ۶- مدیریت اجرایی ماده ۷-وظایف مدیر اجرایی ماده ۸- سایر حقوق و تعهدات طرفین ماده ۹- فسخ قرارداد ماده ۱۰- فورس ماژور ماده ۱۱- حفظ اسناد و اطلاعات ماده ۱۲- حل اختلاف ماده ۱۳- اقامتگاه قانونی و مکاتبات.

قرارداد مشارکت سرمایه گذاری (مهم!) و نکات نمونه متن فرم شراکت نامه …

https://rokla.ir
نمونه قرارداد مشارکت سرمایه گذاری را می‌توانیم نوعی قرارداد مدنی در نظر بگیریم چرا که براساس موادی از قانون مدنی که درباره شراکت می‌باشد، تنظیم می‌شود. به همین دلیل است که به این قرارداد، قرارداد مشارکت مدنی سرمایه گذاری نیز می‌گویند. قانون مدنی به طور مستقیم به شراکت اشاره کرده است و در ماده 571 درباره آن توضیح داده است. این ماده می‌گوید:

قرارداد مشارکت در سرمایه گذاری

https://www.gharardadha.com
قرارداد مشارکت در سرمایه گذاری. این قرارداد از جمله قراردادهای مشارکت مدنی است و مورد استفاده اشخاصی قرار می گیرد که بدون ثبت شرکت ( شخصیت حقوقی) و تقبل محدودیتهای ناشی از ثبت شرکت همچون مباحث …

قرارداد مشارکت و سرمایه گذاری – وب سایت وکیل

https://hlawyer.ir
ماده ۲ : موضوع قرارداد عبارتست از مشارکت از طریق اعطای سرمایه توسط طرف اول به عنوان سرمایه گذار در طرح یا طرح های اقتصادی سرمایه پذیر یعنی طرف دوم برابر شرایطی که در این قرارداد درج شده است. سرمایه موضوع این قرارداد به صورت نقدی و ریالی/ارزی بوده و مقرر است میزان …. ریال برابر شرایط مندرج (نقداً/از طریق واریز به حساب ……../طی چک شماره………)

قرارداد شراکت کاری و نکات مهم قرارداد شراکت بین دو نفر

https://vindad.com
نمونه قرارداد مشارکت در سرمایه‌ گذاری نمونه قرارداد مشارکت در سرمایه ‌گذاری میان افراد حقیقی و حقوقی از مهم‌ترین اقداماتی‌ست که باید افرادی که می‌خواهند به صورت مشارکتی در فعالیت‌های تولیدی و بازرگانی شروع به شراکت کنند در نظر بگیرند.

قرارداد مشارکت مدنی در کار و سرمایه ️ (مهم!) و نحوه نوشتن …

https://rokla.ir
در ابتدا، تعریف قرارداد مشارکت مدنی به زبان ساده را بیان می‌کنیم تا به سوال «قرارداد مشارکت مدنی چیست» پاسخ دهیم: «قراردادی که با کمک آن، اشخاص حقیقی یا حقوقی که دارای سرمایه هستند، سرمایه خود را اعم از مادی و معنوی به صورت سهمی از مشارکت و به صورت مشاع به کار می‌گیرند.

نکات تنظیم قرارداد مشارکت + دانلود رایگان نمونه قرارداد …

https://sabtyar.com
همچنین کارشناسان قراردادی ثبت‌یار نمونه قرارداد مشارکت را در قالب نسخه WORD و PDF به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. برای تنظیم قرارداد مشارکت اینجا کلیک کنید شماره تماس واحد پشتیبانی: ۰۲۱-۷۴۳۱۸۷۰۰ هزینه تنظیم اختصاصی و نمونه قرارداد مشارکت در ثبت‌یار چقدر است؟ هزینه تنظیم اختصاصی قرارداد مشارکت، ۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

نمونه قرارداد همکاری و مشارکت

https://www.dadgaran.com
نمونه قرارداد همکاری و مشارکت. راه های مختلفی برای همکاری و مشارکت در راه اندازی یک کسب و کار وجود دارد و مطابق قواعد کلی حقوق مدنی و نیز مقررات خاص مشارکت مدنی می توان روابط بین طرفین و ایادی قرارداد را تنظیم نمود.از …