برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

تفاوت رژیم پالئو و کتوژنیک

کتوژنیک

دانلود رژیم لاغری کتوژنیک نسخه کامل

علم ورزش | همه چیز در مورد رژیم کتوژنیک، فواید و عوارض

https://www.elmevarzesh.com
رژیم‌های غذایی کم کربوهیدرات و کتوژنیک بسیار معروف و مرسوم هستند. این رژیم‌ها سال‌هاست که وجود دارند و شباهت‌های زیادی به رژیم‌های پالئو دارند. تحقیقات نشان داده که رژیم‌های غذایی کم‌کربوهیدرات می‌تواند به کاهش وزن و بهبود بسیاری از شاخص‌های سلامتی کمک کند.

10 فایده و ضرر رژیم پالئو یا غارنشینی که نمی دانید | فیت لیدی

https://fitlady.ir
تفاوت اصلی رژیم کتوژنیک و رژیم پالئو در میزان مصرف چربی ها است. در رژیم کتو مقدار مصرف چربی بسیار زیاد است طوریکه تا 75% انرژی دریافتی این رژیم غذایی از مصرف چربی ها بدست می آید. در حالیکه در رژیم پالئو به خوردن چربی های سالم تاکید می شود اما مقدار مصرف پروتئین این رژیم بالا است.

درباره ی رژیم کتوژنیک چه می دانید؟ – مجله سلامت و پزشکی …

https://besttehrandoctors.ir
رژیم کتوژنیک
در خانم‌ها در هفته‌های اول همانند آقایان با کاهش وزن سریعی همراه است.
ولی احتمالا در طولانی مدت شانس کاهش وزن کمتری نسبت به آقایان دارند.
همچنین رژیم کتو می‌تواند در سیستم هورمونی زنانه اختلال ایجاد کند و موجب بی نظمی در تخمک گذاری و قاعدگی شود. از رژیم کتوژنیک تا چه اندازه می‌توان انتظار کاهش وزن داشت؟

رژیم کتو برای زنان: 5 نکته بسیار مهم که باید بدانید …

https://salemziba.com
رژیم های کتو و پالئو (پارینه سنگی) هر دو پایه و اساس هایی دارند. هر دو مصرف غذاهای پر کربوهیدرات و تصفیه شده مانند غلات ، حبوبات و قندهای فرآوری شده را به نفع چربی ها ، گوشت ها و سبزیجات با کیفیت بالا منع میکنند. در رژیم پالئو نیز خوردن لبنیات ممنوع است درحالیکه در رژیم کتو مانعی ندارد.

جامع‌ترین راهنمای رژیم غذایی پالئو – تن ورز

https://tanvarz.ir
استفاده از رژیم غذایی پالئو به معنای استفاده از رژیم کتوژنیک
یا کم کربوهیدرات نیست. بااین‌حال، حتی اگر شما در کنار هر وعده غذایی
سیب‌‌زمینی شیرین بخورید، میزان کربوهیدرات دریافتی در مقایسه با رژیم غذایی معمول شما کمتر خواهد بود. توصیه می‌‌شود همواره میزان کربوهیدرات دریافتی را کاهش دهید.

لاغری با رژیم پالئو یا رژیم غارنشینی | دکتر کرمانی

https://kermany.com
تفاوت اصلی رژیم پالئو و دیگر رژیم های سالم نداشتن غلات کامل و حبوبات است که از منابع غنی فیبر، ویتامین ها و دیگر مواد مغذی به حساب می آیند. لبنیات نیزبه عنوان منبع غنی کلسیم و پروتئین در این رژیم
حضور ندارد. این غذاها نه تنها سالم است بلکه دسترسی به آنها بسیار ساده
تر از غذاهایی چون گوشت جانوران وحشی، دام های علف خوار یا آجیل ها است.

رژیم غذایی پالئو paleo diet | میوه های مجاز در رژیم پالئو

https://7maghz.com
هم رژیم پالئو و هم رژیم کتوژنیک باعث کاهش وزن، کنترل بهتر قند خون و مواردی از این دست می‌شوند. تفاوت اصلی میان رژیم پالئو و رژیم کتو در این است که رژیم کتو جذب چربی بالاتری دارد، درحالی‌که …

رژیم پالئو چیست؟ – بلاگ کرفس

https://blog.karafsapp.com
هرم غذایی رژیم پالئو. در حالیکه هیچ برنامه غذایی رسمی و مدونی برای رژیم پارینه‌سنگی وجود ندارد اما به طور کلی لیستی که گروه‌های مختلف بر سر آن توافق دارند را در ادامه تشریح خواهیم کرد.

چند نوع رژیم کتوژنیک داریم؟ | راهنمای انتخاب بهترین نوع …

https://baladshim.ir
این نسخه از رژیم کتوژنیک در استاندارد ترین حالت قرار دارد که در آن 75% کالری مصرفی از چربی ها، 20% از پروتئین و تنها 5% از کربوهیدرات ها می باشد. این بدان معنی ست که مصرف کربوهیدرات، به چیزی حدود 20 الی 30 گرم در روز محدود می شود. رژیم کتوژنیک استاندارد، محبوب ترین نسخه از انواع رژیم کتوژنیک می باشد که دنبال کنندگان فراوانی دارد.

فواید رژیم کتوژنیک | Rdiet: رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر

https://rdiet.ir
فواید رژیم کتوژنیک اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱ اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ از دکتر فرزاد روشن ضمیر Dr. Farzad Roshanzamir, PhD ۵/۵ – (۱ امتیاز)