برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

مسائل اخلاقی در مشاوره و روان درمانی

جزوه اخلاق در مشاوره

دانلود خلاصه اخلاق در مشاوره سیمین حسینیان

مسائل اخلاقی در مشاوره – علیرضا نوربخش

https://public-psychology.ir
مسائل اخلاقی در مشاوره استانداردها و ضوابط اخلاق حرفه‌ای مشاوران و
درمانگران اصول اخلاقی، رویکردی است که درمانگرانی آن را اختیار می کنند
که می خواهند نهایت تلاش خود را برای درمانجویانشان به خرج دهند، نه اینکه
صرفا حداقل معیارها را برآورده سازند. علیرضا نوربخش بروز شده ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
اخلاق حرفه ای در درمان اخلاق مشاور، نقش اساسی در مشاوره دارد.

مسائل اخلاقی در روان درمانی کودکان و نوجوانان – snfile.ir

https://snfile.ir
مشاوره ، روان درمانی و کار با کودکان هم لذت بخش و هم مشکل است زیرا توأم با پذیرش مسئولیت ، ابهامات ، دوگانگی وعوامل مزاحم مضاعفی است ، به همین دلیل بسیاری از روان درمانگران از خردسالان اجتناب می کنند و ترجیح می دهند با بزرگسالان کار کنند ، زیرا پیامدهای قانونی و اخلاقی نیز به این مسئله دامن می زند.

دکتر سید محمد کلانتراصول اخلاق حرفه ای در مشاوره | دکتر …

drkalantar.com
عدم پذیرش هدیه نیز یکی از اصول اخلاق حرفه ای است که رعایت آن موجب پیشگیری از بروز مسائل حاشیه ای در مشاوره می شود. از آنجا که برای متخصصان حرفه های باورانه دستمزد مشخصی از سوی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره تعیین شده است همه ملزم به رعایت آن هستند و هرگونه انتظار دیگری از مراجعان ممنوع است و باید تا جایی که امکان دارد از پذیرش آن صرف نظر گردد

مسایل اخلاقی در مشاوره

www.moshaveret92.blogfa.com
4-در نظر گرفتن قوانین و مقررات قابل اجرا و مشخص کردن اینکه چگونه ممکن است آنها به مسائل اخلاقی ربط داشته باشد. 5-مشورت کردن با بیش از یک منبع.

اصول اخلاق حرفه ای در روانشناسی

https://www.navidemehr.ir
روان شناسان و مشاوران بایستی از صلاحیت علمی و اخلاقی متخصصی که مراجع را به وی ارجاع می دهند کاملا مطمئن باشند زیرا شتابزدگی در این موضوع ممکن است نتایج جبران ناپذیری داشته باشد. 8. مسئولیت پذیری: به لحاظ اخلاقی مسئولیت جریان مشاوره با فرد روان شناس یا مشاور است.

نظامنامه اخلاق حرفه ای روانشناسی + دانلود متن کامل مقاله

https://salamatomehr.com
2-3- روان شناسان و مشاوران از هرگونه مزاحمت های اخلاقی و رفتاری اجتناب می کنند و در صورت آگاهی از فعالیتهای خلاف اخلاق دستیاران و همکاران خود، نسبت به جلوگیری آن از طریق مشورت یا تذکر دادن به آنان و در صورت لزوم از طریق اطلاع به هیأت های رسیدگی به تخلفات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره اقدام می نمایند.

اخلاق حرفه‌ای در حوزه روان‌شناسی و مشاوره (نگاهی به …

https://journals.sbmu.ac.ir
روان‌شناسان و مشاوران بنا به وظیفه حرفه‌ای و قانونی خود موظف به حفظ اسرار مراجعین خود هستند. هدف از پژوهش حاضر، تبیین ابعاد رازداری و افشای اسرار در حوزه خدمات روان‌درمانی و مشاوره و تحلیل قوانین موجود در این حوزه است. مواد و روش‌ها: در این پژوهش، نظام‌نامه اخلاقی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره و قوانین مربوطه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

اخلاق در مشاوره و روان شناسی سیمین حسینیان |کمال تربیت …

https://ketabgallery.com
۹۸٬۰۰۰ تومان. نویسنده: سیمین حسینیان. برچسب‌ها: اخلاق در مشاوره و روان شناسی. کمال تربیت. روانشناسی. علوم تربیتی. برای اطمینان از صحیح بودن قیمت و همچنین اطلاع دقیق نسبت به موجود بودن این کتاب …

رابطه روان‌درمانی با سیاست – علیرضا نوربخش

https://public-psychology.ir
تاب‌آوری انسان در موقعیت‌های سخت اجتماعی مثل سرکوب و مقاومت سیاسی، شکل می‌گیرد. روان درمانی می تواند با اصلاح شرایط تروماتیک اجتماعی، باعث رفع درماندگی جمعی روزگار ما باشد.

کتاب مهارت های پایه و پیشرفته در مشاوره و روان درمانی …

https://deltabook.ir
در بخش اول، خواننده با اطلاعات مفیدی درباره مشاوره و ارزش آن در یاری رسانی به انسان ها آشنا می شود. در بخش دوم، به مهارت های پایه در مشاوره مانند مهارت های توجه و مشاهده، ارتباط غیرکلامی، گوش دادن و پاسخ دهی پرداخته می شود.در بخش سوم، مهارت های پیشرفته در مشاوره مانند شخصی سازی، مواجهه، تاکید کردن، روشن سازی و اثرگذاری توضیح داده می شود.