برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

قرارداد مشارکت در اکتشاف معدن

قرارداد شراکت

دانلود نمونه قرارداد شراکت word

قرارداد مشارکت معدن (بسیار مهم!) و نکات متن نمونه قرارداد …

https://rokla.ir
موضوع قرارداد شما، مشارکت معدن یا اکتشاف یا استخراج و بهره‌برداری است؟ در این بخش از قرارداد تمامی مراحل و کارهایی که در نظر دارید را به عنوان موضوع قرارداد بنویسید. حتی مشخص کنید که به چه منظوری با شریک خود، اقدام به شراکت کرده‌اید. مدت قرارداد لازم است که حتما تاریخ شروع و پایان قرارداد، در این بخش ذکر شود.

برای مشارکت استخراج معدن حتما قرارداد تنظیم کنید. – مجله …

https://vindad.com
اگر قصد مشارکت مدنی دو نفره در زمینه استخراج معادن یا تشکیل یک شرکت خصوصی در این زمینه دارید، می­‌توانید با سرزدن به بانک قرارداد‌های وینداد، نمونه قرارداد مشارکت استخراج معدن را دریافت کنید. در ادامه با مراحل دریافت پروانه و گواهی کشف معادن آشنا خواهید شد. منظور از پروانه کشف معدن و گواهی کشف معدن چیست؟

صفر تا صد تنظیم نمونه قرارداد مشارکت در سرمایه گذاری معدن

https://lawmingo.com
پروانه اکتشاف در نمونه قرارداد مشارکت در سرمایه گذاری معدن چیست؟ قانون معادن، پروانه اکتشاف را این‌گونه تعریف می‌کند: مجوز انجام عملیات اکتشاف مواد معدنی در محدوده معین که این پروانه از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود. در نظر داشته باشید که قراردادهای معدن برای مشارکت سرمایه گذار جهت اکتشاف، استخراج یا بهره‌برداری از معدن تنظیم می‌شود.

نمونه قرارداد اکتشاف معدن و نکات نحوه تنظیم قراردادهای …

https://rokla.ir
نمونه قرارداد اکتشاف معدن از جمله قراردادهایی است که اگر مدتی که در متن آن نوشته شده است برای حصول نتیجه کافی نباشد طرفین می‌توانند با توافق و تفاهم با یکدیگر مدت آن را تمدید کنند (قابل تمدید). در نمونه قرارداد اکتشاف معدن ، هریک از طرفین می‌تواند شخص ثالثی را تعیین کنند که از تمام ویژگی‌های موقعیت طرفین قرارداد برخوردار باشد.

برای مشارکت استخراج معدن حتما قرارداد تنظیم کنید.

https://ecosystem.ir
اگر در حال حاضر در فکر مشارکت برای اکتشاف و استخراج معدن هستید یا صرفا در این رابطه کنجکاوید در ادامه به سوال‌های شما در رابطه با انواع معادن، چگونگی دریافت پروانه اکتشاف، صدور گواهی کشف و نحوه تنظیم مشارکت مدنی در این زمینه با توجه به قوانین روز کشور پاسخ خواهیم داد.

نمونه قرارداد های معدنی

https://minecity.ir
نمونه قرارداد آموزش و مشاوره پروژه های معدنی جهت بروز رسانی و استقرار استاندارهای ایزو و مدیریت ایمنی،بهداشت و محیط زیست در معدن (ISO-HSE) PDF. 0.25 Mb. 70,000 ریال. قرارداد اجاره ماشین آلات فرآوری. PDF. 0.126 …

دپارتمان صنعت معدن | کانون قراردادنویسان ایران

https://www.contractbar.ir
مجوزی است که برای انجام عملیات اکتشاف مواد معدنی در محدوده مشخص از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می شود. طبق ماده ۲۴ قانون معادن، جهت تسریع در امر اکتشاف و بهره‏برداری از معادن، دستگاههای اجرائی و متولیان قانونی مربوط مکلفند حداکثر ظرف دو ماه نسبت به استعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت صدور پروانه اکتشاف در موارد ذیل اعلام نظر نمایند:

شرایط و نحوه دریافت مجوز اکتشاف و استخراج معدن چیست …

https://lawmingo.com
تنظیم قرارداد سفارشی اخذ مجوز اکتشاف و استخراج معدن بر اساس قانون معادن و آیین‌نامه اجرایی آن ، وزارت صنعت و معدن مکلف است پس از بررسی و تأیید عملیات اکتشافی،‌ پروانه اکتشاف معدن را به نام دارنده آن صادر کند. دارندگان پروانه اکتشاف معادن می‌توانند ظرف مدت اعتبار این پروانه (یک سال پس از صدور)، گزارش‌های لازم را به سازمان مربوطه ارائه نمایند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت:: مراحل صدور پروانه اکتشاف معدن

https://www.mimt.gov.ir
مشارکت در برگزاری نمایشگاهها و اعزام و پذیرش هیات های تخصصی در داخل و خارج از کشور … صدور بیمه نامه اعتبار بلا اثر شدن قرارداد صادراتی … مراحل صدور پروانه اکتشاف معدن;

قرارداد تهیه طرح بهره برداری از معدن

https://www.gharardadha.com
این قرارداد
مربوط به مطالعات پیش از بهره برداری از معادن جهت بررسی میزان برآورد
ماده معدنی و باطله ها و نوع و نحوه استخراج و استحصال مواد معدنی بوده که در قالب طرح با مهندسین متخصص منعقد می گردد.