برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

اخلاق حرفه ای در مشاوره و روان درمانی

جزوه اخلاق در مشاوره

دانلود خلاصه اخلاق در مشاوره سیمین حسینیان

اخلاق حرفه ای در روانشناسی – مدرسه روانشناسی واران

https://varanpsy.org
هدف از اصول عمومی، راهنمایی و ترغیب روانشناسان به‌سوی ایده‌آل‌های اخلاق حرفه‌ای است و شامل پنج بخش است: 1-1.مسئولیت‌پذیری و وفاداری به معنای آن است که روانشناسان باید روابط صادقانه‌ای با دیگران برقرار کنند و نسبت به مسئولیت‌های علمی و حرفه‌ای خود آگاه باشند. 2-1.نیکوکاری و عدم آسیب‌رسانی

اخلاق حرفه‌ ای در روانشناسی را بشناسیم

https://drmandanashaban.com
صحبت درباره مراجعان دیگر در جلسات روان درمانی و مشاوره خارج از اصول و قواعد اخلاق حرفه‌ای است. روانشناس موظف است در هر مرحله از درمان که روش درمانی را کارآمد نمی‌داند، مراجع را به همکاران …

اخلاق حرفه ای در حوزه روان شناسی و مشاوره (نگاهی به …

https://www.noormags.ir
اخلاق حرفه ای در حوزه روان شناسی و مشاوره (نگاهی به رازداری و حفظ حریم خصوصی مراجع) مقاله نویسنده : وصال، مینا ؛ اخلاق پزشکی بهار 1398 – شماره 44 علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت)/ISC (‎19 صفحه – از 94 تا 112 )

دکتر سید محمد کلانتراصول اخلاق حرفه ای در مشاوره | دکتر …

drkalantar.com
یکی از اصول اخلاق حرفه ای که کمتر مورد توجه متخصصان حرفه های باورانه واقع شده است موضوع پیگیری میزان اثربخشی جریان مشاوره و روان درمانی است. ضروری است که مشاور بعد از گذشت مدتی معین از آخرین جلسه مشاوره فردی با گروهی نسبت به پیگیری مسائل مراجعان اقدام کند. این اصل اخلاقی با 2هدف عمده صورت می پذیرد.

مسائل اخلاقی در مشاوره – علیرضا نوربخش

https://public-psychology.ir
اصول اخلاقی حرفه ای چند هدف دارند: آگاه کردن مشاوران و عامه مردم از مسئولیت های این حرفه. این مساله مبنایی برای پاسخگویی و حفاظت از درمانجویان و درمانگران ایجاد می کند. فراهم کردن مبنایی برای فکر کردن درباره کاربست حرفه ای شما و بهتر کردن آن. برای درمانگران زیر نظر گرفتن خود خیلی بهتر از آن است که یک سازمان آنها را تحت نظارت قرار دهد.

اخلاق حرفه‌ای در حوزه روان‌شناسی و مشاوره (نگاهی به …

https://journals.sbmu.ac.ir
چکیده زمینه و هدف: رازداری و حفظ حریم خصوصی مراجع از اصول بنیادین و ارکان مهم رابطه درمانی و اخلاق حرفه‌ای در حوزه فعالیت‌های روان‌شناختی و مشاوره‌ای است. روان‌شناسان و مشاوران بنا به وظیفه حرفه‌ای و قانونی خود موظف به حفظ اسرار مراجعین خود هستند.

اصول اخلاق حرفه‌ای در روان درمانی تحلیلی – انتشارات گوی …

gooy.ir
توضیحات. اصول اخلاق حرفه‌ای در روان درمانی تحلیلی: روانکاوی روشی درمانی است برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالانی که از اختلالات روحی و روانی رنج می برند؛ فرایندی که سعی در کاهش رنجها و ناتوانی ها و تقویت رشد و استقلال دارد.

اصول اخلاقی در مشاوره | عاطفه

https://atefe.firooz.com
۲ـ ضرورت و اهمیت اخلاق در مشاوره … آمریکایی ضوابط اخلاقی خاصی برای مشاوران در نظر گرفته‌اند که در حیطه اخلاق حرفه‌ای جا می‌گیرد. … ۸ ـ هوارد، چالش‌ها یی با مشاوره و روان‌ درمانی، ترجمه …

مقاله اخلاق در روان درمانی

https://civilica.com
در مقاله حاضر سعی شده به تعریفی از روان درمانی، مفهوم اصل اخلاقی، ضرورت اخلاق حرفه ای، جنبه های قانونی موضوعات اخلاقی، نظام اخلاقی انجمن روان شناسی ایران و کشورهای دیگر، گام های تصمیم گیری …

کتاب کارورزی بالینی در مشاوره و روان درمانی اثر کارخوف …

https://mehrabanshop.ir
خرید کتاب کارورزی بالینی در مشاوره و روان درمانی اثر رابرت کارخوف ترجمه مجتبی تمدنی، جواد خلعتبری نشر دانژه. در صورتیکه برای دریافت سفارشتون عجله دارید تماس بگیرید .